Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Πολλά τα σενάρια και οι θεωρίες για την εξαφάνιση του αεροσκάφους


Καθώς ολόκληρος ο κόσμος παρακολουθεί με δέος τις εξελίξεις γύρω από την εξαφάνιση του αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών, περιμένοντας να μάθει τι πραγματικά συνέβη στην πτήση MH370, έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν διάφορες θεωρίες για το τι μπορεί να έχει συμβεί...
Το πότε ακριβώς χάθηκε από τα ραντάρ το Μπόιγκ 777 παραμένει μυστήριο. Η υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας της Μαλαισίας, τμήμα της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας της ασιατικής χώρας, «δεν έχει ιδέα τι συνέβη», όπως ανέφερε σε δηλώσεις του εκπρόσωπός της, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Η Ιντερπόλ δεν «βλέπει» τρομοκράτες πίσω από το εξαφανισμένο αεροπλάνο. Πρώτο σενάριο, το οποίο ενισχυόταν από την υπόθεση των κλεμμένων διαβατηρίων, ήταν εκείνο της τρομοκρατικής ενέργειας. Η συγκεκριμένη πιθανότητα, ωστόσο, φαίνεται να μην προκρίνεται, με βάση και τις έρευνες της Ιντερπόλ, καθώς την Τρίτη έγινε γνωστό ότι κάτοχος του ενός κλεμμένου διαβατηρίου, με το οποίο επιβιβάστηκε στην πτήση ήταν 19χρονος Ιρανός πολιτικός πρόσφυγας, χωρίς εμφανείς δεσμούς με τρομοκρατικές ομάδες (μαζί με έναν συμπατριώτη του, επίσης με κλεμμένα έγγραφα).


Το σενάριο της έκρηξης και διάλυσης του αεροσκάφους στον αέρα έχει πολλούς υποστηρικτές. Χτύπημα κεραυνού, απότομη αποσυμπίεση ή κανονική έκρηξη θα μπορούσαν να έχουν οδηγήσει στη διάλυση του αεροσκάφους στα εξ ων συνετέθη.
Η μηχανική βλάβη βρίσκεται επίσης υπό εξέταση, κυρίως ως πιθανότητα ταυτόχρονης βλάβης των δύο κινητήρων του αεροσκάφους, πράγμα το οποίο δεν είναι απίθανο, αν και συμβαίνει σπάνια.
Από την εμπειρία του γαλλικού Μπόινγκ, το οποίο είχε συντριβεί στον Ατλαντικό το 2009, συνάγεται ότι άλλη πιθανή αιτία θα μπορούσε να είναι μια απότομη απώλεια ύψους, την οποία οι χειριστές του αεροσκάφους δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν έγκαιρα.
Τελευταίο σενάριο το οποίο εξετάζεται από εκείνους που θέλουν να διατηρούν μια λογική αλληλουχία συλλογισμών είναι εκείνο της ευθύνης των χειριστών-πιλότων, δηλαδή ενός ανθρώπινου λάθους το οποίο αποδείχθηκε μοιραίο.
Υπάρχουν όμως και κάποιες άλλες θεωρίες.


Ελλείψει απαντήσεων και στοιχείων, πέντε ημέρες μετά την εξαφάνιση του μαλαισιανού αεροπλάνου, κάποιοι εκπονούν τη δική τους εκδοχή των γεγονότων. Μολονότι δεν υφίσταται κανένα στοιχείο το οποίο να τις στηρίζει, πολλές εξ αυτών έχουν καταστεί δημοφιλείς.
Η πρώτη στέκεται στο «μυστηριώδες γεγονός» ότι κινητά τηλέφωνα των επιβατών εμφανίζονται να χτυπούν! Αυτό σημαίνει είτε ότι λειτουργούν είτε ότι... «φαντάσματα τα έχουν οικειοποιηθεί»! Συγγενείς και φίλοι των επιβατών έχουν δηλώσει ότι είδαν τους αγαπημένους τους συνδεδεμένους στην κινεζική υπηρεσία άμεσων μηνυμάτων QQ, σύμφωνα με την Washington Post. Άλλοι κάλεσαν τα κινητά των οικείων τους και άκουσαν τον ήχο της κλήσης, χωρίς ωστόσο να απαντήσει κανείς. Έτσι, πολλοί αναρωτιούνται: Μήπως οι επιβάτες έχουν απαχθεί και παραμένουν ζωντανοί αλλά κρατούμενοι; Ή μήπως πρόκειται για μεταφυσικό φαινόμενο;
Άλλοι κάνουν λόγο για «εξωκοσμική πύλη η οποία μπορεί να ρούφηξε το αεροσκάφος». Εάν δεν ανακαλυφθούν ποτέ συντρίμμια, θα σημαίνει ότι μία νέα, άγνωστη, μυστηριώδης δύναμη επεμβαίνει στον πλανήτη μας και μπορεί να «ρουφά» αεροπλάνα από τον ουρανό χωρίς να αφήνει κανένα ίχνος, σημείωσε blogger. «Πρόκειται για απαγωγή από εξωγήινους;», αναρωτιούνται άλλοι.


Μια τρίτη θεωρία σημειώνει ότι «η εξαφάνιση του αεροσκάφους ήταν προκαθορισμένη και καταγεγραμμένη στο πεπρωμένο του σύμπαντος». Ιδιαίτερα διαδεδομένη είναι η αναζήτηση αριθμητικών συμπτώσεων. Η πτήση 370 εξαφανίζεται στις 3/7 (αμερικανική αποτύπωση της ημερομηνίας 7 Μαρτίου), ενώ είχε διανύσει 3.700 χιλιόμετρα. Η πτήση 370 flew πετούσε σε ύψος 37.000 ποδών όταν χάθηκε από τα ραντάρ. Ο Λουίτζι Μαράλντι, 37 ετών, είναι ο Ιταλός του οποίου το διαβατήριο χρησιμοποιήθηκε από τον έναν εκ των δύο Ιρανών για να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος. Η Malaysia Airlines εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 37.000 επιβάτες ημερησίως. Ήδη έχουμε εισέλθει στο 37ο μήνα μετά την τραγωδία της Φουκουσίμα, η οποία βρίσκεται στο 37ο παράλληλο και προκάλεσε αρχικά 37 τραυματισμούς στην ιαπωνική πυρηνική μονάδα.
Υπάρχουν επίσης εκείνοι οι οποίοι ισχυρίζονται ότι «οι Βορειοκορεάτες έχουν καταλάβει το αεροσκάφος». Πολλοί θεωρούν ότι το αεροσκάφος έχει πέσει στα χέρια των Βορειοκορεατών, οι οποίοι το έχουν προσγειώσει στην Πιονγιάνγκ. Σχολιαστές στο Διαδίκτυο σχολίαζαν ότι το αεροπλάνο είχε αρκετά καύσιμα για να φθάσει στη Βόρεια Κορέα, παραμένοντας εντός δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Το καθεστώς της Πιονγιάνγκ είχε προχωρήσει σε αεροπειρατεία το 1969, οπότε δεν θεωρείται απίθανο ο Κιμ Γιονγκ Ουν να συνεχίζει απλώς την... παράδοση!


Tέλος, υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν ότι «το έκαναν οι Πεφωτισμένοι» (Illuminati) και τα σημεία ενεργειακής δίνης από τα οποία οι τελευταίοι ή «άλλα αρχαία εξωγήινα όντα» πραγματοποιούν τις επεμβάσεις τους. Πολλοί διαδικτυακοί σχολιαστές υποδεικνύουν σκοτεινές φιγούρες που, κατά τους ίδιους, ευθύνονται για την -όποια- τύχη του αεροσκάφους.
Η απουσία ξεκάθαρου στίγματος του αεροσκάφους στα ραντάρ διευκολύνει την εκπόνηση και διακίνηση τέτοιων θεωριών, καθώς, σε περίπτωση που το αεροπλάνο εξερράγη στον αέρα (πράγμα καθόλου απίθανο), το πιθανότερο είναι να μην βρεθεί ποτέ ίχνος του...
Σε αναμονή εξελίξεων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...